Известие

Collapse
No announcement yet.

2.4JTD помпа високо налягане ремонт

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 2.4JTD помпа високо налягане ремонт

    След няколко нежелани емоции тези дни за които много подобни са описани по форум, оказа се че по най голяма вероятност имам проблем със помпата високо налягане.

    За инфото, двигател взе да гасне когато много се натоварвам (т.е. настъпвам газта яко). Сменен е регулатор и пробано със друг дачик без оправене. По комп-а не дига налягане достатъчно.

    Още не е ясно какво я има (следващата седмица може да се разбере) но явно подлежи на ремонт/рециклиране (дай боже не е както турбото ебаси...)

    Вапрос който не четох никаде :
    1) каде може ? Гиги каза за сервиз на Бош примерно.
    2) за хората който са минали по този процес, може ли някакви цени за определен ремонт (примерно: теч, смяна на едиси какво - излезне 300лв...) за да мога да сръвнявам с това който ще ми излезне

    Благодария за мнение.
    Alfa 166 2.4JTD 136hp + ксенон 4300к + добавен Cruise Control + нов държач за дясно задно стъкло + ново Турбо (оригиналното така че никъв ремап мимап) + интеркулер "тунинг" от Румен + ремонтирана ГНП + още много идей за подобрение

  • #2
    Във фиат-форума четох за такъв ремонт,но за помпа ВН на 1,9 ЖТД. Колегите сменят само буталцата на помпата,които се продават в Бош като резервна част.Не намерих обаче бошовския номер на бутала за 2,4, нито инфо дали са същите като на 1,9.Ето темата http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=44558
    ...
    155 1,6 TS 16V `96
    166 2,4 JTD `99
    147 1,9 JTDm 8V `07

    Comment


    • #3
      Най-добре търси втора употреба. Ако не ти е чипвана колата можеш и с помпа за 1.9 - няма никакви проблеми.
      Alfa Romeo 166 2.4jtd

      Comment


      • #4
        Има голяма вероятност да е дюза, а не помпа
        АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD ' 99
        LANCIA THESIS 2.4 JTD ' 03

        Comment


        • #5
          Ето тук има една употребявана от колега: http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=58593

          Виж дали от някъде не можеш да намериш друга - само за проба дали е от нея.
          Subaru Legacy 3.0R
          Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 140+bhp
          sigpic

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от hamel1 Покажи съобщение
            Има голяма вероятност да е дюза, а не помпа
            не съм специялист и не искам да се правя на такъв. обаче тука писах че не дига налягане. ти мислиш от дюза. добре да помислим колко може да тече една тъпа дюза чак да не дига налягане във райла?? плюс алфата не пуши.
            споръд мене опция дюза не е опция.

            но пак казвам, тука спор за проблема няма нужда. маестор ми е читъв и си разбира (не го цитирам, всичките знаят каде отивам...). каза че е това, това е. питам за помпата, каде и за колко се ремонтира.
            1вя пост е добра инфомация, само липсва кои/каде се ремонт. сам не се прави, то все едно да се ремонтира сам турбото. задулжително има тест на стенд за проверка.

            а за 2ра употреба, пак е както турбо, каква гаранция имам че след 100км няма да умре и тя. бая си петувам сус алфата и във чужбина и препочитам повече пари и да съм сигурен от колкото да рискувам всеки момент да ме остави на пътя.
            Last edited by Christweil; d.m.y г., 16:48.
            Alfa 166 2.4JTD 136hp + ксенон 4300к + добавен Cruise Control + нов държач за дясно задно стъкло + ново Турбо (оригиналното така че никъв ремап мимап) + интеркулер "тунинг" от Румен + ремонтирана ГНП + още много идей за подобрение

            Comment


            • #7
              По принцип се случва от течове на дюзи дори да не запали двигателя, та не е невъзможно де. Ама пък щом палиш нормално...

              По темата - Бош Супер дизел на околовръстното и/или НиН сервиз в Дружба по пътя за летището - можеш да попиташ.
              Last edited by didod; d.m.y г., 11:48.
              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
              Lancia Kappa JTD '98 -

              Comment


              • #8
                Колега знам за някакъв майстор в с. Железница - не съм ходил ама тука дупничани вече зарезаха перничанина и ходят там - разправят, че доста добре се справял
                AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                  По принцип се случва от течове на дюзи дори да не запали двигателя, та не е невъзможно де. Ама пък щом палиш нормално...

                  По темата - Бош Супер дизел на околовръстното и/или НиН сервиз в Дружба по пътя за летището - можеш да попиташ.
                  да, съгласен съм. Ако вобще не палеше поради теч ясно че може от дюза. Но както каза, тя пали нормално, вмомента я карам и освен ако стъпя по яко газта няма проблем.

                  обадих се на бош. Във този до летището (НН сервиз) искат 130лв за стенд, във този по околовръсното (супер дизел) 100лв за стенд...
                  При положение че и двата са официялни Бош сервизи, това 30% разлика е подигравка.
                  Какво да го правя, ще посетим по евтиня официялен Бош сервиз...
                  Alfa 166 2.4JTD 136hp + ксенон 4300к + добавен Cruise Control + нов държач за дясно задно стъкло + ново Турбо (оригиналното така че никъв ремап мимап) + интеркулер "тунинг" от Румен + ремонтирана ГНП + още много идей за подобрение

                  Comment


                  • #10
                    Колега, аз да ти кажа, че съм си имал разправии с такава проблемна бошовска помпа и такова гаснене и освен друга нищо няма да помогне.
                    Сменил съм де що може да се смени по тая помпа, в най-модерния бошовски сервиз в БГ и проблема пак си остана...силно намаля като честота, но си остана...така, че не си хвърляй парите за ремонти, ами си търси направо друга(дали нова, или втора ръка)....че накрая сметката не излиза изобщо
                    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                    OEM & Ventura Garage
                    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                    Comment


                    • #11
                      Съжалявам за мнението исках само да помогна, защото и аз имах подобен проблем и се оказа дюза, която пропуска само при силно натоварване и трудно се открива коя е.
                      АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD ' 99
                      LANCIA THESIS 2.4 JTD ' 03

                      Comment


                      • #12
                        мойта и на Коки помпа ги рециклира Бобо, и двамата нямаме ядове оттогава ...

                        и не сме сменяли цялата, той нещо ги магери там ... но се оправи а и на двамата колите ни са с чипове
                        '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                        '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                        '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от hamel1 Покажи съобщение
                          Съжалявам за мнението исках само да помогна, защото и аз имах подобен проблем и се оказа дюза, която пропуска само при силно натоварване и трудно се открива коя е.
                          Няма проблем, мнението и опити са ценни тука и не изключвам твоето
                          А как при тев разбрахте че е дюза а не помпа?
                          Какво наблюдвахте през диягностик?
                          като ставаше, нямаше ли черен пушък от зад? идеята ми ако дюза пропуска тогава нафтата не може да гори и пуши повече, така мисля де.

                          Вчера през фиатекускан логнах няколко параметри (измерено налягане, цълта налягане, клапан, и обороти). ще ги постна по късно че сега не мога. Но се вижда че като се форсира яко помпата ъриябва да гони над 1000бар, клапан е на макс 100% но реално още е само около 600~700бар и тогава изклучи.
                          Обаче странното е че ако не ускорявам яко реално налягане може да стигне над 800бар по логовете без да прави проблем.
                          тогава проблем е че помпата няма динамика (може да дига налягане но не бързо) това ли е?? това на какво се дължи?
                          Last edited by Christweil; d.m.y г., 17:37.
                          Alfa 166 2.4JTD 136hp + ксенон 4300к + добавен Cruise Control + нов държач за дясно задно стъкло + ново Турбо (оригиналното така че никъв ремап мимап) + интеркулер "тунинг" от Румен + ремонтирана ГНП + още много идей за подобрение

                          Comment


                          • #14
                            Гони 1 бар или 1000 бара?
                            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                            Lancia Kappa JTD '98 -

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                              Гони 1 бар или 1000 бара?
                              грешка, коригирана
                              1000бара беше
                              Alfa 166 2.4JTD 136hp + ксенон 4300к + добавен Cruise Control + нов държач за дясно задно стъкло + ново Турбо (оригиналното така че никъв ремап мимап) + интеркулер "тунинг" от Румен + ремонтирана ГНП + още много идей за подобрение

                              Comment

                              Working...
                              X